Yoga

Igår bestämde jag mig för att jag skulle börja med Yoga - idag.

Och så blev det. L ville hänga på för det är ju bra för ryggen, ja för allt.

Klockan 06.15 ringde klockan och på med CD:n Livsrörelser med Tomas Frankell. Det är en typ av yoga som verkligen är bra tycker jag. Denna fick jag lära mig på Kropp & Själ i arbetslivet för några år sedan. Då gick jag ner flera kilon och stärkte min muskelmassa en hel del. Nu är det dags igen!!!

Idag är det fredag allihop. Tänkte påminna er om det är så att ni glomt det. Jag älskar fredagar, lördagar och måndagar.
Fredag för det är ledigt. Lördag för det är en mysig stämningsdag då människor verkar leva upp och måndag för den dagen ger hopp och att det går att nå folk.

Så, idag är det fredag och jag tänker vara extra observant på små detaljer som händer omkring mig. Det är ju de små, små detaljerna som gör de´ ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0