Söndag igen

Lördagen hoppar jag över. Det var en riktigt stressig dag - i huvudet. Den har liksom inte funnits. Synd, att förlora en dag. En lördag till råga på allt!

Men nu är det söndag igen. Det är ju den dagen jag har mest ont av. Själv är jag säker på att det beror på att den här vilodagen blev för tråkig helt enkelt. Att behöva vila en ledig dag. Nej, det var inte mina takter det.

Idag skall jag i alla fall ta en promenad med Charlie ner till havet. Jag bor ju bara tio minuter från västkustens stärkade havsbris.
- Nu alla båtägare har ni det väl skoj. Båtarna skall städas ur och upp i torrdocka över vintern. Glad att jag inte har båt längre. Allt jobb menar jag. Att vara på skönt är läkande för själen.

På tal om själ:


NU ÄR DET DAGS ATT HYRA IN MIG SOM DEN SPELANDE ÄNGELN



                            SPANA IN GLORIAN - DEN ÄR ÄKTA...


Det är ju snart Lucia och sedan går tiden snabbt till jul och alla smaskiga julbord.

För mer information så fråga under "kommentarer".

Detta är det roligaste jag vet. Att spela, glädja och flippa ur som den goda Ängel jag är.



Ja, Charlie jag kommer. Han står och skäller vid trappan - bäst att lyda. Havspromenaden väntar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0