Härliga fredag...



God morgon L! Charlie är vaken hela tiden. Vi sover i skift faktiskt. Det lyser ju till och med i ögonen på honom. Katten Tarzan sover i allafall lugnt och tryggt hosL.

Jag orkade inte packa igår och så har jag ju mötet också. Det stämmer tycker jag att går man upp tidigt så är det som at få en extra dag. Idag hinner jag inte prata med min väninna P. Det var tråkigt men hon vet ju varför.

Hoppsan Susanne, verkar som om du har lite kompissamvete?

Dags att coacha mig själv:

Hur kommer det sig att jag vaknar med dåligt samvete? - Jo, för jag har inte hört av mig till ett par vänner som sökt mig.
Vad kan jag göra för att ändra på detta? - Jag skriver ett förlåt här och nu! Förlåt U, G och A för att jag inte varit tillgänglig.
Hur känner jag mig nu? - Mycket bättre. När de läser bloggen så förstår de!

Nu skall jag upp och fixa och dona. Jag hittar inte min stämgrej till gitarren. I julas spelade jag in en CD. Etta på Youtube!

            Vad go´jag är!

Nu skall jag sjunga upp mig för kvällens övningar.

Mysig fredag - bästa vänner!

Kommentarer
Postat av: Carl

Nej, detta var inget vidare för någon som inte känner dig. Ointressant och simpelt...Men coacha på du, så kanske det kan bli något

2008-09-19 @ 10:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0