Det gäller att hänga med...

Inte sjutton trodde jag att  jag skulle blogga. Varör inte Susanne? Därför du är mot de femti och detta är för ungdomar som min artonåriga sminkfixerade gullunge. Jag får faktiskt läsa hennes blogg - om jag inte kritiserar den. Det kan jag säga att det är inte lätt. Varenda mening består av "asså, fatta bara, ahh, haaaaa" osv. Men vem vet, om en vecka eller så kanske jag själv lagt mig till med detta tungomål.

Min artonåring vill åka till USA och plugga efter gymnasiet. Jag uppmuntrar henne till beslutet. Jag och hennes syrra (jag menar syster...redan inne i tungomålsfasen) är nog de ända som stöttar. En lärare garvade åt henne rakt i ansiktet - dåligt. Stå på dig M!

I morgon skall jag träffa en kille från Luleå som jobbar för en talarförening som jag är med i. Det blir ett bra möte har jag bestämt.

Efter det skall jag på födelsedagsfest där jag skall vara Trubadur iklädd baddräkt och Gitarr. Jag skall spela lite kul för damerna i deras läckra SPA. Häftigt som bara den. Sedan får jag antagligen coacha allihop dagen efter - för jag är ju coach.

Detta var mitt första inlägg och det känns "asså" himla kul att blogga. Nu har jag koll på läget - har du?

Ha en fin dag!
Sus


Kommentarer
Postat av: Barbro Berlin

TJENA Sus!

Kul blogg!

Vadå Femtio?

Det är ju vi som sitter med liver som referens.

Kör hårt!

Vore kul att träffa Charlie.

2008-09-19 @ 13:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0