Äntligen träningsverk

Som sagt, "Den nakna Trubaduren" har gjort sitt och det var en hellyckad tillställning och jag fick verkligen pröva på att förena nytta med nöje.
På fredagskvällen gymmade vi och håll i dig för jag låg på en SPIKMATTA!
Så här såg det ut x 10.




Det skall visst vara bra för blodcirkulationen...!

Sedan prövad jag på en "rodeohäst och en sån där maskin som darrar och som skall göra massa nytta för hela kroppen. Hoppas den har skakat rätt både det ena och det andra. Nu ligger kanske allt på plats igen - som det var från början när jag föddes.
Det känns så idag. Jag var som ett barn. Jag känner mig ÅTERFÖDD! Nä, jag skojar men det är så härligt att vara tillsammans med människor som strålar ut harmoni och välmående. Det smittar ju!

Alltså, vi tränade, åt, tränade, bubblade i bubbelpool kollade på film och sjöng och spelade tills klockan var tre på natten.
Somnade som en stock och vaknade halv 11.
Efter en härlig frukost i underbart väder badade vissa i havet men jag nöjde mig med att doppa fötterna. Jag kunde ju knappt gå - träningsverk kallas det visst  :)

Dags för Trubaduren och övriga att åka hem. Det kändes vemodigt men som vi säger "Borta bra men hemma bäst".



Tack goa´ vänner för en kanonkul SPA - helg!


Nu är jag uppe för L skall spela handbollsmatch. Dags att dra till Angeredshallen. Kunde den inte legat lite längre bort?

Ja, ja det är kul att köra bil...!

Skön söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0