Alla har gått till sitt...

...och det är bara jag kvar. Vad skönt att ha hela badrummet för sig själv och att "låna" lite smink av M. Hon har mängder av allt man behöver och lite till.

Läste att det skall bli poppis med pannband igen. Läckert ?! Köp in - den som är kreativ och sälj!

Vidare skall det satsas hej vilt på damhandbollen. Kvartsfinalen i OS har väl fått upp ögonen på herrarna att vi damer ÄR bra. Det finns vilja och power. De kanske inte förstår det förrän det händer, som en slags aha-upplevelse! Kolla damlandslaget KAN handboll. Nä, klart de ser att de har allt ;)

Undrar om herrarna kan lära sig lite av tjejerna. Jag är säker på att de gör det - i det tysta. Kollar på DVD om och om igen från OS. - Vad gör tjejerna som inte vi killar gjorde? Ja, en helt relevant fråga. Vill de att jag coachar dem så är det bara att höra av sig. Det skulle vara ett sant nöje. HEJA SVERIGE!




Föreningen allFair som jag är aktiv är har ett bra motto:

"ATT VINNA VARJE PRIS MEN INTE TILL VARJE PRIS"

Något som gäller från ungdom till elit i alla sporter.

Nu måste jag till ett möte - Jabadabadoooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0