Tala är silver...

...och tiga är Guld. Dock inte i måndags för då vann jag en Taltävling med hårt motstånd!!!

Visst är det kul med glädje i vardagen - vanliga små enkla ljusglimtar och överdos av berömmelse...Härligt!

Alla behöver vi uppmuntran. Ni som läser min blogg är jätteduktiga - håll i - det ger utdelning en dag!

Igår informerade M mig om att de söker en kraftig (tjock) kvinna till ett TV-program. Antagligen "Du blir vad du äter". Hon föreslog att jag skulle söka dit...tack för den M. Jag skall faktiskt göra det. Det kanske innebär att jag får gratis groddar och havregryn och annat som inte vill smälta i min mage.

Sedan gör hon, Anna heter hon väl som håller i programmet, rent i kylen och fyller den med frukter, grönsaker, skumma växter m.m. Det innebär att jag kan ha kalas för er vänner!

Att gå några varv med Charlie elelr stavgå ett par kvarter - lätt som en plätt. Men vad kul att göra detta i TV.
Då har ni koll på mig EN DAG I VECKAN - och så lär ni er av mig hur man skall äta. Bra!

Nu skall jag söka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0