Kul på SVT



I går kväll var jag med om något kul. Jag blev utsedd till att utvärdera en TV-serie. Jag hade ingen aning om vad jag skulle göra men det var intressant som attan - när jag väl kom dit...ingen krånglig väg alls...!



HÄR HAMNADE JAG - MITT FAVORITPLACE!

Om du tycker bilden är BLÅ - så är den det. Jag fattar inte varför. Någon som vet?

Men tur som jag har (idag) ringde en bussig kille från mitt mobilabonnemangsföretag och informerade mig om att jag skulle ändra på mitt mobilpaket. Och det var ju bra för jag skulle tjäna 200:- på det och få en NY SONY!
Nej, jag har inte gått på en blåsning - jag tror på försäljare.

Jo, på SVT fick jag fika och en härligt smaskig baguette. Jag var kladdig i hela fejset och nu i skrivandets stund undrar jag om de inte ville testa mig. Bäst att vara på sin vakt.

Kul hade jag i alla fall. Jag var med och utvärderade och snacka gillar jag så SVT blev säkert nöjda.

I morgon skall jag gå en intensivkurs. Tidigt i bädd!

Nu kommer idol! Jag gillar alla med gitarr och det skall bli kul att se alla duktiga.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0