Fredag?

Men lägg av.
 
Inte kan det vara fredag igen. Jo, säger någon. Jag får väl lite på det.
L. kan inte vara med och spela handboll i helgen heller verkar det som. Synd, alltid lika kul att kolla match mellan Önnered och Sävehof. Fast vi skall dit ändå.

I går var jag som sagt på intensivkurs i presentationsteknik. Jag älskar ju att stå på scen - nu för tiden. Tidigare har jag ju haft min talar- och scenskräck att dras med. Men med hjälp av mental träning, coaching, träning och vilja har jag förbättrats enormt. Oförberedda tal behöver jag öve mer på men en baggis ;)

Vad händer mer? Jo, Charlie ligger och sover som en baby! Han är så kul fast han måste lära sig att KNIPA.
- Sluta skvätt Challe...! Fast nu är han ju bara nio månader och vi får väl ge honom lite tid att lära sig vad han skall ha sina kroppsdelar till!




Jag vet inte vad jag skall ha alla mina till när jag tänker efter närmre. Vissa delar är bara i vägen. 

Nu har jag pratat med P. Min väninna är för go´. Hon har beslutat att hon skall skola om sig till att jobba på F-kassan. Vem sjutton vill det. De har ju det jättejobbigt där. Fast hon skulle såklart reda upp allt och banne mig att hon skulle ändra om hela systemet. 

Det är klös i P när det väl gäller. Ingen sätter sig på henne då. Så akta er alla som vet vem hon är. Ja, inte hennes barn nu om ni läser detta. Fast det har nog mamma spärrat in era datorer...jag kan ju vara lite "barnovänlig" ibland - vad jag nu menar med det.
I kväll skall P gå på Ladies Night. Jag har ingen aning vad det är för jag är inte inne. Jag är ute på annat om man säger så. Jag tyckte det var kul att gå ut förr med mina kompisar men nu är det inte lika kul. Jag har nog fattat att ingen vill ha mig...för jag är en mört! 

Känner jag P rätt kommer hon protestera mot att jag är en sådan - mört alltså. Är det en fisk?

Nej, det blir handboll för mig i helgen. På söndag spelar herrarna mot Tumba. Alltså Sävehof - Tumba. Det finns bara en vinnare. Vilken tror du?

Nej, nu skall jag sova lyssna på avslappning 15 minuter innan jag åker till stan för att hämta M. Hon planerar och planerar. Undrar om det blir USA eller England efter gymnasiet. Det är ju nästan bara ett halvår dit.

Den som lever få se - så jag hoppas på det bästa!


Bra Fredag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0